Místo výkonu práce: Špitálské náměstí č.p. 3517/1a, Ústí nad Labem.
Náplň práce: Vaší hlavní náplní bude přistavovat a vyzvedávat vozy od našich klientů, naučíte se celý proces pronajímání vozů a vše také zpracujete po administrativní stránce (smlouvy se evidují elektronicky i papírově, proto je nutná znalost PC).
Součástí pracovní náplně je také organizace chodu pobočky spolu s ostatními kolegy se staráte o plynulé zajištění provozu a organizujete jednotlivé pronájmy a logistiku s tím spojenou.
Požadujeme, abyste měl velmi dobré řidičské zkušenosti a zvládal základní administrativní úkony, byl bezúhonný a časově flexibilní, organizační schopnosti, zvládaní stresových situací a umět řešit nestandardní situace, proklientský přístup, znalost AJ výhodou.
Nabízíme: hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti, možnost čtvrtletních prémií a bonusů, služební notebook, firemní oblečení, služební telefon včetně LTE dat, flexibilní pracovní dobu uzpůsobenou vašim potřebám.
Kontakt: V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na uvedený e-mail.