Strategie založená na řízení vztahů se zákazníky vyžaduje aplikaci specifických procesů, jejichž realizace by byla bez speciálního softwaru zdlouhavá, zbytečně komplikovaná a mnohdy zcela nemožná.
CRM software slouží jako centrální úložiště informací, ale zároveň nabízí množství efektivních nástrojů pro správu e-mailingových kampaní, rychlejší zákaznickou podporu, snadnou komunikaci mezi zástupci obchodního oddělení a v neposlední řadě i modul, pomocí kterého lze efektivně řídit projekty.
Jinými slovy jde o nástroj, který zefektivňuje všechny aktivity v rámci CRM agendy – evidencí zákaznických dat počínaje přes správu obchodních příležitostí až po projektové řízení. Do každodenní kancelářské rutiny vnáší přehled a notnou dávku automatizace.
Možná budete muset vyzkoušet několik různých řešení, ale pokud si předem ujasníte, s čím vám má CRM software pomoct, jaké specifické funkce potřebujete, a zda např. vyžadujete integraci s aplikacemi třetích stran, seznam vhodných programů výrazně prořídne a riziko špatného výběru klesne na minimum.
Potřebám většiny živnostníků, menších i středně velkých firem obvykle vyhovuje české CRM postavené na rozhraní Outlooku – eWay-CRM. Vyzkoušet si ho můžete zcela zdarma a ve verzi FREE používat neomezeně dlouhou dobu. Podrobnosti najdete na eway-crm.com/cs/.
Komerční sdělení. Zdroj foto a text: inzerent