Významný krok k modernizaci a přilákání více návštěvníků učinilo lázeňské město Teplice. Přijetím nového loga se město snaží zjednodušit svoji komunikaci a vytvořit srozumitelný vizuální styl, který osloví jak turisty, tak místní obyvatele.
Primátor Jiří Štábl z hnutí ANO uvedl, že dosud město pracovalo pouze se standardizovaným znakem. „Bylo třeba učinit změnu, která by lépe komunikovala hodnoty a charakter města. V novém logu vidím příležitost, jak se více propojit s lidmi,“ řekl Štábl.
Proces tvorby a výběru loga nebyl jednoduchý a zapojilo se do něj mnoho odborníků. Náklady spojené s jeho vývojem dosáhly 600 000 korun. Radnice tuto investici vidí jako klíčovou pro budoucí rozvoj a konkurenceschopnost města v oblasti cestovního ruchu.
Nové logo by mělo najít uplatnění ve všech oblastech veřejného života města. Mělo by se objevit na turistických materiálech, oficiálních dokumentech i v městských kampaních. Očekává se, že tato vizuální změna posílí povědomí o Teplicích na globálním měřítku.
Tento krok ocenili také místní obyvatelé, kteří vnímají snahu města jako příležitost k posílení místní identity a kultury. Mnozí vidí v novém logu možnost pro revitalizaci města a přiblížení jeho bohaté lázeňské historie širší veřejnosti.